Radvanický okruh 2007
6. 6. 2007
1.Radvanický
okruh
První červnový víkend se
konal v Ostravě Radvanicích první ročník Radvanického okruhu a náš tým
samozřejmě nemohl chybět. Jeli jsme v sestavě Pavel Navrátil (Yamaha
TD250), Kája Matuš(Honda RS250, Suzuki TR500).
Sobotní tréninky začaly
s 2-hodinovým zpožděním, protože naši spoluobčané tmavší pleti rozebrali
technické vybavení tratě a nadělali pořadatelům velké problémy. Po začátku
tréninků šlo vše velmi ztuha a za celou sobotu se stihly odjet je první
tréninky. Nutno dodat, že počasí si taky doslova dělalo co chtělo. Sobotu
poskvrnilo několik pádů, z nichž asi nejhorší byl pád hořického matadora
Romana Bočka, který si přivodil zlomeninu stehenní kosti a poranění pánve. Já
jsem měl na první trénink přichystánu mou Yamahu s novým motorem. Ten se
ovšem ukázal,hlavně po stránce převodové,velmi poruchový a tuto závadu se nám
nepodařilo ani do závodu eliminovat. V tréninku jsem si vyjel 7.pozici, což byl
letošní nejhorší výsledek. Závod se vyvíjel velmi dobře,kdy jsem se velmi záhy dostal na třetí místo a snažil
stíhat Loichta a Koudelku. Stop mě ale vystavila nefunkční převodovka, která si
se mnou hrála jako kočka s myší. Nakonec jsem byl v cíli rád za
4.místo. Okořeněním závodu byl zbytečný výjezd sanitky na trať z důvodu
špatné komunikace ředitelství závodu s traťovými komisaři.
Kája startoval
s Hondou ve volné do 600ccm , kde skončil na 7.místě. S klasikem Suzuki TR500 bojoval celý závod o pozici na stupních vítězů, ale nakonec
se musel sklonit před výkonějšími stroji a skončil na bramborovém 4.místě.
Z jezdců motosportklubu si nejlépe vedl Karel Kalina,když dokončil závod
klasik do 175ccm na 2.místě po tuhém boji s Edou Klimkem(oba na strojích
Kovrovec). V týmu Franty Karafiáta se perfektním výkonem blýskli otec se
synem Šlezarovci, když dovedli jejich sidecar na 1.místo na rychlost a 2. na
pravidelnost. Tento víkend patří opět díky za přípravu a zapůjčení stroje
Yamaha Frantovi Karafiátovi. Pořadatelům přeji pevné nervy do doufejme příštího
ročníku a více štěsti na zodpovědné spolupracovníky. Trať má velmi hezký profil
i povrch ,když se zlepší označení některých úseků nebude mit již chybu a zbývá
jen doufat v lepší počasí.