Kája Matuš
Motocykl: Honda RS 250
r.v. :1994
Motor:
Typ: dvoutaktní dvouválec
Rozvod: jazýčkový ventil
Objem: 250 ccm
Maximální výkon: 75 koní/ 13 500 otáček/ 1 min.
Maximální rychlost: 230 +
Zpřevodování:
Převodovka: šestirychlostní, vyjímatelná
Spojka: suchá, lamelová
Sekundární převod: řetěz EK
Brzdy:
Čelisti: Brembo
Brzdové segmenty: Ferodo
Podvozek:
Rám: hliníkový
Přední odpružení: White power
Zadní odpružení: White power
Tlumič řízení: NHK
Ráfky: PVM
Pneumatiky: Dunlop
Suchá hmotnost: 110 kgPavel Navrátil:
Motocykl: Honda RS 250
r.v. :1994
Motor:
Typ: dvoutaktní dvouválec
Rozvod: jazýčkový ventil
Objem: 250 ccm
Maximální výkon: 75 koní/ 13 500 otáček/ 1 min.
Maximální rychlost: 230 +
Zpřevodování:
Převodovka: šestirychlostní, vyjímatelná
Spojka: suchá, lamelová
Sekundární převod: řetěz EK
Brzdy:
Čelisti: Brembo
Brzdové segmenty: Gold Fren
Podvozek:
Rám: hliníkový
Přední odpružení : Showa
Zadní odpružení: Shova
Tlumič řízení: NHK
Ráfky: PVM, MARVIC
Pneumatiky: Dunlop
Suchá hmotnost: 110 kg
Motorky skoro na vlas stejné, ale… moje má karburátory s Power Jetem a elektroniku z modelu 99, takže by měla být o ten pověstný kousek rychlejší zatím se to však v závodech nepotvrdilo a motocykly jely úplně stejně,což se taky tak často nestává, o to jsou pak ale zajímavější závody. A snad letos konečně vyjde, aby Kájova krasavice dostala nový kabát v samozřejmě modrých týmových barvách.
Dále tu máme supermono Kawasaki 600. Jde vlastně o
jednoválec Kawasaki KLR600 posazený do rámu z Aprilie. Co se týče dnešních
motocyklů supermono hodil by se k tomuto
motocyklu slogan „Není to sice žádný silák zato hodně vydrží”Není lepší motorky na pohodové svezení.
Pavel zajel při poslední MČR v Brně velmi slušné časy a Kája v v Kyjově
dokončil jen těsně za motocykly s výkonem o 20 koní výš.! Ovšem pozor: Letos byl zakoupen nový motor Kawasaki KLX 650 takže se máme na co těšit!!
Motocykl: Kawasaki 600
r.v. :1998
Motor:
Typ: čtyřtaktní jednoválec
Rozvod: DOHC
Objem: 600 ccm
Maximální výkon: 50 koní/ 7 500 otáček/ 1 min.
Maximální rychlost: 190 +
Zpřevodování:
Převodovka: pětirychlostní
Spojka: v oleji
Sekundární převod: řetěz EK
Brzdy:
Čelisti: Brembo
Brzdové segmenty: Ferodo
Podvozek:
Rám: hliníkový
Přední odpružení : Aprilia
Zadní odpružení: Aprilia
Tlumič řízení: NHK
Ráfky: MARVIC
Pneumatiky: Dunlop
Suchá hmotnost: 130 kg